A BMW-nek 50 oka van berúgni 2022 ajtaját – Budapesten a legújabb modellek
A bajor márka idei évét az ötödik ikszét behúzó M GmbH sportos újdonságai mellett a villanyautók és a divatterepjárók határozzák meg.
A bajor márka idei évét az ötödik ikszét behúzó M GmbH sportos újdonságai mellett a villanyautók és a divatterepjárók határozzák meg.
Az új esztendőt köszöntő videóban alpesi körülmények mellett hajtják meg az új sportkombit.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
Néhány hónappal piaci bevezetésük után az új BMW M3 és az M4 Coupé is kapott egy-egy jófajta teljesítménynövelő csomagot a G-Powertől.
Ami az E30-as 3-as Münchenben, az a 190 E 2.5-16 Evolution II Stuttgartban.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az M3 praktikus változatának hivatalos leleplezésére.
A kevesebb mint 800 példányban gyártott 33 éves autót 40 millió forintnál nagyobb értékűre becsülték, de végül ennél kevesebbet ajánlottak érte.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
Ki gondolhatta, hogy nem fog feltűnni a rendőrségnek egy olyan BMW, ami gyárilag soha nem létezett.
A 2-es széria legsportosabb modelljének álcázófóliás prototípusait már javában tesztelik a Nürburgringen.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
A politikailag abszolút nem korrekt szélsebes kisautót először Goodwoodban lehet majd élőben megtekinteni.
Az M3 Competitionnél is gyorsabbnak ígérkező modellt már javában tesztelik a Nürburgringen.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M3 Competitiont is egy kicsit ingerszegénynek tartják.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.
Az 510 lóerős puttonyos bajor hivatalos leleplezésére várhatóan még az idén sor fog kerülni.
A három M-es sportkocsin kívül a gyártó első M-es motorkerékpárja is a csapat részét képezi.