Gyári videón az első kombi BMW M3
Az új esztendőt köszöntő videóban alpesi körülmények mellett hajtják meg az új sportkombit.
Az új esztendőt köszöntő videóban alpesi körülmények mellett hajtják meg az új sportkombit.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
Néhány hónappal piaci bevezetésük után az új BMW M3 és az M4 Coupé is kapott egy-egy jófajta teljesítménynövelő csomagot a G-Powertől.
Ami az E30-as 3-as Münchenben, az a 190 E 2.5-16 Evolution II Stuttgartban.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az M3 praktikus változatának hivatalos leleplezésére.
A kevesebb mint 800 példányban gyártott 33 éves autót 40 millió forintnál nagyobb értékűre becsülték, de végül ennél kevesebbet ajánlottak érte.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
Ki gondolhatta, hogy nem fog feltűnni a rendőrségnek egy olyan BMW, ami gyárilag soha nem létezett.
A 2-es széria legsportosabb modelljének álcázófóliás prototípusait már javában tesztelik a Nürburgringen.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
A politikailag abszolút nem korrekt szélsebes kisautót először Goodwoodban lehet majd élőben megtekinteni.
Az M3 Competitionnél is gyorsabbnak ígérkező modellt már javában tesztelik a Nürburgringen.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M3 Competitiont is egy kicsit ingerszegénynek tartják.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.
Az 510 lóerős puttonyos bajor hivatalos leleplezésére várhatóan még az idén sor fog kerülni.
A három M-es sportkocsin kívül a gyártó első M-es motorkerékpárja is a csapat részét képezi.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl visszafogottnak találták a bajor sportmodellek produkcióját.